Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
ABI CONSULT

ul. Giżycka 19E/7
05-400 Otwock, mazowieckie

+48 22 297 22 99
+48 607 240 239
+48 22 379 0 389

Kiedy możesz nas zastać?
Pn- Pt: 09:00 – 17:00
Sob. - Nd: nieczynne

Formularz kontaktowy

Administracja bezpieczeństwem informacji

W każdej firmie powinien zostać powołany Administrator Bezpieczełstwa Informacji. Decydując się na współpracę w ramach ABI otrzymują Państwo od nas pełną opiekę od strony technicznej, prawnej i proceduralnej

KIM JEST ABI?

Decydując się na podjęcie współpracy w ramach administracji bezpieczeństwem informacji otrzymują państwo pełną opiekę od strony ochrony danych osobowych, zawierającą w sobie wszystkie oferowane przez nas produkty.

W ramach świadczonych usług oferujemy pomoc w zakresie pełnego dostosowania przetwarzania danych osobowych przez określony podmiot do wymogów prawa. Doradzamy rozstrzygając wątpliwości naszych klientów, co do zgodności przedsiśbranych działań związanych z przetwarzaniem danych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przygotowujemy również opinie prawne dotyczące interpretacji przepisów o ochronie danych osobowych w aspekcie ich praktycznego zastosowania.

KORZYŚCI

  • całkowite scedowanie obowiązków związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji na naszą firmę
  • aktualne rozpoznanie problemów związanych z ochroną danych osobowych,
  • dopełnienie wymogów określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych,
  • bieżący nadzór nad stanem zabezpieczeń zapewniających bezpieczeństwo danych
  • stała gotowość do przyjęcia inspektorów Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

MOŻLIWE OBSZARY DZIAŁANIA W RAMACH WSPÓŁPRACY

Audyt

  • diagnoza uchybień w procesie przetwarzania danych osobowych,
  • badanie dokumentacji wymaganej przez Ustawę o Ochronie Danych Osobowych
  • badanie procedur z zakresu bezpieczeństwa informacji
  • badanie poprawności prowadzonych ewidencji i upoważnień wymaganych przez Ustawę
  • badanie zabezpieczeń danych przetwarzania w formie papierowej
  • rozpoznanie środków technicznych wykorzystywanych w procesie przetwarzania danych osobowych,
  • badanie funkcjonalności systemów informatycznych wymaganych przez ustawę
  • badanie zastosowanych zabezpieczeń logicznych
  • badanie zastosowanych zabezpieczeń fizycznych,
  • badanie wdrożonych rozwiązań organizacyjnych,
  • badanie form przekazywania danych osobowych innym podmiotom
  • obieg dokumentacji zawierającej dane osobowe
  • raport zawierający uchybienia w procesie przetwarzania danych osobowych i sposób ich usunięcia

Zarządzanie bezpieczeństwem informacji

  • opiniowanie wdrażanych rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa informacji
  • monitoring wdrożonych mechanizmów bezpieczeństwa informacji
  • proponowanie wprowadzenia określonych mechanizmów bezpieczeństwa informacji
  • opracowywanie i wdrażanie procedur bezpieczeństwa informacji
  • podejmowanie działań w przypadku wykrycia naruszen w systemie zabezpieczeń,
  • dbałość o ciągłe utrzymywanie wysokiego poziomu zabezpieczeń
  • ciągły nadzór nad realizacją wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
  • rejestracja zbiorów danych osobowych w GIODO
  • prowadzenie ewidencji użytkowników upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  • prowadzenie upoważnień użytkowników do przetwarzania danych osobowych
  • konsultacje w zakresie dostosowania systemów informatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
  • przeciwdziałanie dostępowi osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe
  • nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów zawierających dane osobowe
  • nadzór nad udostępnianiem danych osobowych podmiotom zewnętrznym
  • nadzór nad prawidłowością archiwizacji oraz usuwania danych osobowych
  • nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których przetwarzane są dane osobowe
  • realizacja kontaktów z GIODO